29 lipca 2014

Zapachowy szał

Dzisiaj o czymś bez czego większość z nas nie wychodzi domu. Dobre perfumy dodają nam pewności siebie oraz zwracają uwagę przechodniów. 

Coś w stylu recenzji, przedstawię Wam moje ulubione zapachy :)


Kalvin Klein, Euphoria to klasyka gatunku. Baardzo ją polubiłam. Zapach jest subtelny, świeży, pobudza zmysły. Pomimo swojej słodkiej nuty zapachowej, nie wywołuje mdłości, nie jest duszący. Euphoria ze względu na swoją wyjątkowość, "inność" może nie odpowiadać każdej kobiecie.

Nuty zapachowe:
nuta glowy: sycylijska bergamotka, brzoskwinia, zielone liście
nuta serca: lotos, champaca (zwana kwiatem radości), orchidea, białe kapryfolium
nuta bazy: drzewo sandałowe, płynna ambra, likier Bailey's



Hugo Boss, Boss Femme L'Eau Fraîche
Tego zapachy używam na co dzień, delikatny, kobiecy. Pasuje i młodszym i starszym. Dobry wybór na podarek, bo są raczej uniwersalne. Ja też je dostałam na prezent, który swoją drogą był strzałem w 10! Trwałość oceniłabym tak 6/10.


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: mandarynka, porzeczka, frezja, arbuz
Nuta serca: stefanotis, bułgarska róża
Buta bazy piżmo, żółtodrzew, morela


Naomi Campbell, Cat Deluxe zapach piękny, lekki, ale z pazurem- idealny na każdą okazję. Zapach bardzo trwały, wyczuwalny nawet na drugi dzień. Nie jest za mocny, jednak wolę go używać na wieczorne wyjścia oraz zimniejsze pory roku. Latem wybieram delikatniejsze.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: frezja, kardamon
Nuta serca: fiołek, piwonia, brzoskwinia
Nuta bazy: ambra, nuty drzewne, piżmo, paczula, wanilia



Ciekawym zapachem również wydaje mi się być Giorgio Armani Si. Niestety posiadam tylko wersję 1,5ml (próbka z Sephory), jednak może kiedyś zdecyduję się na nie (lub konkurencyjne Jimmy Choo). Zapach jest wręcz hipnotyzujący. Jest to zapach stosunkowo nowy (wydany w 2013 roku), ale wart wypróbowania.

Nuty zapachowe
Nuta głowy: liść czarnej porzeczki
Nuta serca: frezja, róża
Nuta bazy: wanilia, paczula, ambroksan, nuty drzewne


Macie swoje ulubione zapachy? Jesteście im wierne, czy lubicie wciąż poznawać nowe?


24 komentarze:

  1. Mam si i powiem Ci, że nie pożałujesz zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnych z nich nie mam, ale musza cudownie pachniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mnóstwo perfum, a to dostanę na prezent a to coś, żadnego nie używam, ale lubię moją mgiełkę z Playboya, pachnie ślicznie, nie lubię zbytnio intensywnych zapachów a ta jest idealna :)
    limonkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zakochana w twoim nagłówku! Świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnego , i nie przepadam za perfumami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBL. szczegóły na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie znam żadnych z wyżej przedstawionych pozycji :)

      Usuń
    2. dziękuję za nominację, jednak nie bawię się w takie rzeczy :)

      Usuń
  7. Żadnych z nich nie znam ;-( Ale na pewno kiedyś poznam ;-)
    Obserwuję ;-D
    Zapraszam do mnie ;))
    http://love-patrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam pierwszy i ma piękny zapach :)
    Swietny blog!
    obserwujemy?
    http://my-diseased-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis, na pewno mi się przyda :)

    www.upustwyobrazni.blogspot.com - zapraszam ;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie poznawać nowe zapachy, ale moim ulubionym jest zdecydowanie The Key Justina Biebera:)

    Obserwuje, licze na rewanż http://myroad-mydreams-mylife.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy już gdzieś na półce z perfumami musiałam widzieć ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja posiadam kilka perfum, niestety nie pamiętam nazwy mojego ulubionego zapachu.

    http://w-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zapachy :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool blog? I followed you, follow back?
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam żadnego z nich, ale że jestem wzrokowcem bardziej to być może kupię bo spodobały mi się buteleczki :D
    śliczny nagłówek i fajna nazwa bloga :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz naprawdę świetny gust :D
    Obserwuje, liczę na rewanż :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Euphoria jest jednym z moich ulubionych perfum. ♥
    świetny blog, obserwuję.
    pamietnik-burzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja ciągle zmieniam zapachy :)
    Lubię eksperymentować :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to motywuje mnie do pracy
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Pamiętaj o kulturze wypowiedzi :)