12 lipca 2014

Mój Tangle Teezer

Dzisiaj słów kilka o szczotce Tangle Teezer. Skuszona dobrymi opiniami i obietnicami producenta zdecydowałam się na zakup. Od jakiegoś czasu mam problem z wypadającymi włosami (głównie przez stres). Miałam już dosyć widoku kępy włosów na szczotce po każdorazowym czesaniu. 
Dla niewtajemniczonych: fenomenem tej szczotki mają być miękkie igiełki ułożone w dwóch warstwach (o różnej długości). Sprawia to, że rozczesywanie kołtunów staje się możliwe, szczotka spełnia funkcję masażera, co po pewnym czasie nadaje włosom połysk. 

Tak obiecywali, a jak jest? Nie zawiodłam się. Po pierwsze zachwyciło mnie wykonanie i wygląd. Wygląda solidnie. Moja wersja "sheep" bardzo przypadła mi do gustu. Szczotka wygląda na solidną, łatwo z niej wyjąć włosy. Rzeczywiście fajnie masuje skórę głowy. A teraz co najważniejsze (wydaje mi się że to nie placebo), sprawia że ze szczotki zaczęłam wyjmować mniej włosów, co mnie bardzo cieszy. Fajna jest też możliwość czesania na mokro. 

Jeśli już mam się czegoś przyczepić, to na początku mnie poirytował fakt, że rozczesywanie włosów tą szczotka zajmuje mi 5 razy tyle co normalną. Ale coś za coś, więc warto. 


Wybrałam kompakt, bo można go wrzucić do torebki i w przeciwieństwie do standardowej wersji pasuje dla leworęcznych  :)


21 komentarzy:

  1. fajny wzór w owieczki ;-) nie widziałam jeszcze takiego. swojego tangle teezer'a nie mam, chociaż ciągle słysze same pochwały na jego temat. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szczotka, jednak ja chyba się nie skusze żeby taką sobie sprawić - oryginalne są dosyć drogie, a ostatnio biedronka wypuściła serię podobnych które chyba sobię kupię - będzie idealna do szkoły! :)

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tangle zamierzam kupic do swoich długich i niesfornych włosów;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, muszę sobie kupić.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje zapraszam do mnie :) www.doorissbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam Tangle teezer i szczerze mówiąc to szału nie ma, zwykła szczotka ;))
    fajnie się nią czesze, ale nie wiem, po co tyle szumu wokół niej ;))
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również kupiłam sobie Tangle Tezzer i ją poprostu uwielniam
    http://we-not-be-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajna szczotka.
    :D
    Podoba mi się.
    Powiedziałąś, zę mnie obserwujesz, a chyba się nie dało, lub mi sie coś popsuło.
    Sprawdzisz?
    Ja obserwuje jako Lexy :)
    zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. internet mi się ściął. Już na pewno jest :)

      Usuń
  9. Hej. Masz świetnego bloga. :)
    Wzięłam twój blog z forum bmeet.pl - w dziale obs. za obs. :)
    Już Cię zaobserwowałam + http://kierunkowy48.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy wzór :)
    może kiedyś się skuszę na ten rodzaj szczotki

    http://nevergiveup1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam! :D fajna jest
    ps. obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już od dawna zastanawiam się nad kupnem i chyba się skuszę bo co raz więcej osób o niej pisze i nie narzeka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    poklikasz w baner?
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/really-dont-care.html

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/me-and-my-broken-heart.html dwie nowe notki! :) zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam na dole o olejku rycynowym i powiem szczerze, że skoro tylko jego używasz to są inne, o wiele lepsze olejki :) Olejek rycynowy średnio nadaje się do olejowania włosów, ma dość gęstą konsystencje i nieciekawy zapach. Na moim blogu piszę stopniowo wszystko o włosach i będzie również notka o olejowaniu włosów, jakie olejki przystosować do danego gatunku włosów żeby efekt był jak najlepszy i jaką odżywkę do tego dobrać. Także serdecznie zapraszam, może Ci się przydać :)

    http://camesss.blogspot.com/ ja już obserwuję i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda ładnie Twoja TT , mi się dość włosy plączą ,więc taka szczotka byłaby dla nich jak najbardziej wspakaza

    OdpowiedzUsuń
  16. Super !
    obserwuję !!
    http://monicabelle.blogspot.com/2014/07/blond-hair-15-lipiec.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się nad kupnem :)

    może wspólna obserwacja?
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam wiele pozytywnych opinii o tej szczotce ;) Zasatanawiam gdzie można ją kupić. Tylko prawdziwą.
    Zapraszam jeszcze kiedyś do mnie ;) http://dietetycznieitreningowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna. ;d
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    Odp u nas. ;d
    http://thissmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za każdy komentarz, to motywuje mnie do pracy
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Pamiętaj o kulturze wypowiedzi :)